Могат ли въпросните втулки да се сменят без да се сваля носача?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Втулки на долните носачи
Collapse
X
-
За да се замени втулка/тампон на долните или горните носачи, те трябва да се смъкнат, съвет от мен е ако ще правиш тази интервенция, купи добра марка втулки, не най-ефтините, за да не се износят за 10к км, дано съм бил полезен.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеЗа да се замени втулка/тампон на долните или горните носачи, те трябва да се смъкнат, съвет от мен е ако ще правиш тази интервенция, купи добра марка втулки, не най-ефтините, за да не се износят за 10к км, дано съм бил полезен.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Ахам еми стават, това сигорно е за централната втулка, тази която седи до шарнирният болт.
Ако е същата, аз съм с такива втулки и преди 8к км ги сложих и са още здрави. С преса се избиват и набиват, или поне аз така процедирах.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеМогат ли въпросните втулки да се сменят без да се сваля носача?
А предполагам и другите две .А представи си пък как ще ги набиеш ако носача ти не е свален. Усилието за набиване е огромно. Може би няколко тона. Освен това трябва да си маркираш под какъв ъгъл са нибити старите, когато носача е на колата, и е в неутрално положение - колата да си стой на гумите. Защото ако не уцелиш ъгъла, след това втулките ще останат натегнати и много бързо ще се развалят.Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Това е за втулките в края на носача, от другата страна на шарнирният болт. Немогат никои втулки да се сменят без да се свали, с преса става бързо и без усилие, но внимавай как върви ъгълът на втулката като влиза, да е едно към едно с основата на носача. Ако се сменят тези въпросни втулки (др.втулки), след като се свали носача, се отбелязва разположението им и новите се слагат под същият ъгъл за да няма износване. Централната няма специфичен ъгъл и няма значение, др. втулки са доста скъпи в зависимост от марката, на мен ми струваха общо 80 лева втулките на единият носач, приложил съм картинка.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеГоворя за централната втулка другото е тампони, поне така е написано в axm-auto.com
Аз я избивах с една голяма винтова преса, и беше много здраво набита. А и набиването после пак си беше доста трудно. Трябва да имаш и подходящи дорници за подлагане и набиване.
Така че забрави за избиване и монтиране без да си свалил носача. Само обаче да ти кажа - ако не е се смачкала така, че да удря желязо в желязо, няма смисъл да я сменяш.
Ако не си вадил носач ми драсни на лично да ти кажа как се маха. Макар че Новачев го е описал в един негов пост и аз се следвах неговата процедура.Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Не не вадил съм го и то вече 2 пъти, незнам за тая, но и другите тампони са абсурд да се сменят на място сменях задните тампони и ги рязахме с шлайфа за да ги махнемAlfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Колега казвам пак, няма занчение дали сменяш централна втулка/тампони или тези в края, все се смъква, някаде ги наричат втулки, другаде тампони, а за пресата ако имаш някой познат, който има нещо по професионално, или ако не отиди на стругар, те имат, с 20 тонна преса става с лекота вадене и вкарване на новите втулки/тампони, но треа да се свали, а какъв е проблема на твоите за да искаш да ги подмениш (напукана е гумата или отлепена)?
това е начина, и наслука от мен!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Е само заради една централна втулка да сменя целият носач...като вс друго е ок нема смисъл...като ти се счупи верижката на часовника не сменяш него а в наи-лошият вариант верижката нали. И да пишеш как е минала маниполацията и в какво състояние си открил старата втулка колега.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
Comment